Správa nemovitostí
I. oblast ekonomická a administrativní
- poskytování kompletního poradenství při zakládání právnických osob pro správu společných částí privatizovaných domů včetně předání všech vzorů dokladů se založením právnické osoby souvisejících
- odborná pomoc a spoluúčast při přebírání privatizovaných domů od původního majitele do vlastnictví a správy nových vlastníků
- vedení přehledné evidence a dokladů o příjmech a výdajích spojených se správou domu, odděleně na úsek oprav a udržování a zvlášť na úsek služeb souvisejících s užíváním jednotek jednotlivých vlastníků a s užíváním společných částí domu
- zpracovávání návrhu výše záloh na služby související s užíváním jednotek a společných částí domu včetně výše příspěvků do fondu oprav
- provádění změn předpisu záloh na poskytované služby v případě úpravy cen, nebo v případě změny skutečností některého z vlastníků jednotek, rozhodných pro změnu sjednaných záloh /např. změna počtu členů v jednotce/
- provádění vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek a společných částí domu, tzn. vyúčtování dodávky tepla a TUV, pitné vody, el.energie, servisu a údržby výtahů a ostatních nákladů
- finanční poradenství při získávání zdrojů financování pro opravy (bankovní úvěry, poradenská činnost při získávání státních dotací …)
- vedení účetnictví v souladu se platnými právními předpisy, včetně zpracování příslušných daňových přiznání
- vedení evidence vlastníků dle požadavků zástupců vlastníků
- zajišťování podkladů pro právní vymáhání pohledávek
II. oblast provozní a technická
- smluvní zajištění dodávek služeb a energií (el. energie, teplo, SV, TUV, provoz výtahu, odečty měřidel, úklidová služba apod.)
- smluvní zajištění a odstranění drobných oprav objektu
- smluvní zajištění provádění revizí vyhrazených technických zařízení dle příslušných ČSN a dalších platných technických a zákonných předpisů, sledování doby platnosti revizí a ostatních technických lhůt včetně odstranění závad z revizí vyplývajících.
- smluvní zajišťování provádění protipožárních prohlídek ve lhůtách stanovených příslušnou směrnicí o požární ochraně
- smluvní zajištění údržby zelených ploch
- smluvní zajišťování nepřetržité havarijní služby prostřednictvím havarijního dispečinku ThmÚ s.r.o. nebo jiných smluvních partnerů
- smluvní zajištění výhodného pojištění společných částí domu proti živelným pohromám, či proti dalším rizikům, včetně pojištění z odpovědnosti za provoz domu u České pojišťovny a.s., případně u jiných pojišťoven
- zajišťování komplexní rekonstrukce domu včetně optimálního způsobu financování (výhodné bankovní úvěry, státní dotace)
- organizování případných výběrových řízení nebo technická spolupráce na výběrových řízeních
III. Podpora orgánů společenství
- na základě výzvy výboru SVJ správce poskytuje podporu při přípravě shromáždění, kontroluje účastníky dle evidence vlastníků, zajišťuje přípravu a zpracování hlasování, zajišťuje zápis ze shromáždění.
- účast správce na jednáních výboru, kontrolní komise, či shromáždění vlastníků, případně na dalších jednání na podkladě výzvy výboru SVJ, či kontrolní komise (KK)
R.K. SEDAB, s.r.o.
Mírová ul. 2824/1, 400 11 Ústí nad Labem 11
mobil: +420 724 322 203
e-mail: sedab@sedab.cz
IČ: 64651525
DIČ: CZ64651525
DIČ: CZ64651525